Телефон: +38 (067) 506 62 48

Зв'яжіться з нами

Консультації

«ДЕШЕВЕ» гарним НЕ БУВАЄ
14.12.2016

Ми вже засвоїли важливе правило бізнесу – зменшення собівартості товару дає перевагу перед конкурентами. Час, коли імпортні речі розліталися за будь-які гроші, давно минув. Ми, сучасні українські підприємці, навчилися економити: завозимо великі партії, отримуємо додаткові знижки від виробника, шукаємо інші шляхи оптимізації.

Але якщо, вибираючи постачальника товару, ми вже шукаємо золоту середину, розуміючи, що не тільки ціна, але і якість повинні задовольнити покупця, то в сфері послуг все гірше.

Мене, як досвідченого експедитора-аналітика, завжди дивувало, як на багатьох зустрічах з потенційним клієнтом головним і, часом, єдиним критерієм оцінки співпраці була вартість перевезення. Логіка «вражає»: «Ну, що тут такого витратного? Тут завантажили, а ось тут вивантажили. Про який сервіс мова? Вантаж не живий – поскаржитися не може ».

Але що означає «дешева» перевезення на практиці?
Пригадується випадок з особистого досвіду. Провели переговори з потенційним клієнтом. Головна умова замовлення – «мені дешевше». Пішли назустріч, підібрали надійного й оптимального за ціною перевізника, перевіреного не однієї роботою. Готуємося підписувати договір.

Раптом – дзвінок від потенційного клієнта:
П. К .: Мені тут запропонували перевезення дешевше.
LC: Уточніть, будь ласка, чи правильно складена ціна? Ми Вам запропонували одну з найнижчих вартостей, яка можлива на ринку.
П. К .: Я вже підписав договір з іншим підрядником, так що з вами - відбій.
Ми чемно подякували за дзвінок.

«Дешева» ціна перевезення дала про себе знати дуже скоро. Виявилося, що тент автомобіля, який перевозив вантаж, був у поганому стані. На шляху почався дощ з вітром, значна частина вантажу намокла, в результаті чого він став непридатним для використання. Великі фінансові втрати. Клієнт незадоволений. Але з «дешевим» перевізником не зміг прийти до спільного знаменника з приводу компенсації. У логістиці найкраще розумієш істинність мудрості «дешеве добрим не буває». Така, здавалося б, незначна складова бізнесу як доставка, може поставити під загрозу весь прибуток, якщо не надати їй належної уваги.

Тому, вибираючи підрядника з перевезення власними силами, намагайтеся отримати відповідь хоча б на такі технічні питання:
– Якого року випуску автомобіль? Яка модель?
– Якого року випуску причіп / напівпричіп (якщо є)?
– Як давно змінювався / ремонтувався тент?

Але якщо у Вас виникає невпевненість у виборі перевізника, зверніться до досвідченого професійного експедитора. Так буде краще.

Керуючий партнер компанії Logistic Center LLC Дмитро Кущ